Zamiast robić w wielu przypadkach nudną, jednokierunkową demonstrację, pedagog ma możliwość wykorzystać interaktywną tablicę do angażowania jakiegokolwiek ucznia w zajęcia. To sprawdzi się, bez względu od tego, czy chodzi o:
aktywna tablica
• naukę słownictwa
• rozwiązywanie zadań matematycznych
• demonstracje szczepów bakterii
Słuchacze zawsze są bardziej zainteresowani, jeżeli w ramach nauczania oraz to właśnie dzięki takiej tablicy nauczyciele wbudują tekst, obrazy, filmy oraz / czy też pliki audio. Na przykład nauczyciel może odtwarzać plik audio, by pokazać wymowę słowa wyświetlanego na tablicy. Uczniowie otrzymają wtedy szansę wymówienia innych słów, by spowodować, czy robią to stosownie. Użycie nagrań wideo w nauce może także skłonić uczniów do myślenia poza konwencjonalnym środowiskiem klasowym. To generuje kreatywną i świeżą perspektywę uczenia się, co może prowadzić do wkładu uczniów w ich pomysły na lekcjach. Na dłuższą metę lekcje będą o wiele bardziej wciągające oraz na pewno bardziej produktywne.
abilix krypton
Dni używania suchych tablic po jakich pisało się kredą już dawno przeminęły. Teraz nauczyciele w szkołach zaczynają coraz to częściej nauczać używając monitorów LCD wraz z tablicami interaktywnymi. To właśnie dzięki takiej technologii stosowanej w klasie każdy uczeń będzie pragnął wypróbować działanie tablicy, a to ma okazję pobudzić entuzjazm uczniów do angażowania się w proces uczenia się. Jednak za pomocą interaktywnych tablic można osiągnąć dużo więcej niż to, że uczniowie w takim środowisku szkolnym będą mieli znacznie więcej radości z nauki. Spójrzmy bliżej na to dzisiejsze wyposażenie szkół.
Tablice interaktywne a znacznie większy poziom zaangażowania nauczycieli i uczniów
Zamiast robić w szeregu przypadków nudną, jednokierunkową demonstrację, pedagog ma prawo wykorzystać interaktywną tablicę do angażowania jakiegokolwiek ucznia w zajęcia. To sprawdzi się, niezależnie od tego, czy chodzi o:
• naukę słownictwa
• rozwiązywanie zadań matematycznych
• demonstracje szczepów bakterii
Słuchacze zawsze są bardziej zainteresowani, jeśli w ramach nauczania i to naturalnie dzięki takiej tablicy nauczyciele zintegrują tekst, obrazy, filmy i / lub też pliki audio. Na przykład nauczyciel może odtwarzać plik audio, aby pokazać wymowę słowa wyświetlanego na tablicy. Uczniowie otrzymają wtedy możliwość wymówienia innych słów, żeby sprawić, czy robią to odpowiednio. Wykorzystanie nagrań wideo w nauce może również skłonić uczniów do myślenia poza konwencjonalnym środowiskiem klasowym. To generuje kreatywną i świeżą perspektywę uczenia się, co może prowadzić do wkładu uczniów w ich pomysły na lekcjach. Na dłuższą metę lekcje będą o wiele bardziej wciągające i na pewno o wiele bardziej produktywne.